[Czuwaj] kampania wyborcza

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Pią, 25 Sie 2006, 21:04:49 CEST

  Hej!

Marek - jak przeczytałem to co napisałeś to w pierwszej chwili nie było we
mnie żadnego sprzeciwu. Tak jak to Ty zrobiłeś byłoby chyba OK.
Ten temat jest z serii tych jak np. zmienić 10 pkt PH. Wiele już było
dyskusji na ten temat.Zwolenników i przeciwników sprawy jest chyba też po
równo.
Moim zdaniem ważne jest czy kandydat do wyborów startuje z listy jakiejś
partii - czy też nie.
Nie jestem absolutnie przeciwny udziałowi instruktorów związku w wyborach
samorządowych - ale jako bezpartyjnych (!).
Natomiast nie zgadzam się z tym, żeby na plakatach wyborczych znak partii
typu Samoobrona ($?!!$) był zestawiany z słowem " harcerski".
Dla kogoś innego to będzie zaszczyt .. i już mamy źródło niepotrzebnego
konflitu.
A tymczasem  takie fakt kojarzenia harcerstwa z partiami  już mają miejsce -
na razie na stronach internetowych ale wkrótce być może także na plakatach,
ulotkach itd.
Ponieważ każdy  z nas , a także rodzice itd. mają swoje preferencje co do
partii politycznych nie powiniśmy tworzyć konfliktów przy okazji wyborów.
Chyba nam to niepotrzebne. I tak mamy czym się martwić. A zbliża się Zjazd
Programowy i wraca sprawa PiPH.
Przydałoby się w tej sprawie jakieś stanowisko - RN już nie zdąży, więc może
jakichś autorytetów harcerskich, może GK ZHP (hmmm...). może CKR (hmmm...)
Pozdrawiam

Andrzej