RE: [Czuwaj] Harcerstwo a polityka - długie

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 27 Sie 2006, 20:14:10 CEST

Chyba jestem bardziej prawicowy niż lewicowy, ale uwazam, ze teraz slowo
"polityk" nabralo wyraznie negatywnej barwy. A mam wrazenie, ze kiedys tak
nie było. Ale może się myle, chyba za mlody jestem... :-)

Tomek