[Czuwaj] kampania wyborcza_dlugie ... o gownie i dojeniu

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 29 Sie 2006, 07:56:43 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Grabowski" <andrzej w harcerstwo.net>

Jeśli chodzi o tą gazetę i tą Młodą Hutę to niestety podejrzewam, że tak
zwani działacze skumali się ufając, że w ten właśnie sposób osiągną swój
cel. Polityczny! Wygrają wybory!
W innym przypadku pewnie do rad dzielnic startowaliby pod szylem swoich
stowarzyszeń. Wszak one mają Nową Hutę w nazwie!
Także nie deprecjonuje ich, ale z góry mam do nich ograniczone zaufanie :-)

> Na koniec, Sławku - widzę pewne możliwości porozumienia i może wspólnie
nad
> tym popracujemy, hehe, ponad podziałami.
> Może jakiś kontakt mailowo-telefoniczny?

No chyba nie. Skupmy się na pracy nad sprawami harcerskimi :-) I nad nimi
pracujmy. Do wewnątrz ZHP. Bo w temacie polityki sie nie dogadamy. Ja już
prawie pół życia jestem partyjny :-) Od 17 roku życia :-)
Serdecznie pozdrawiam!
SW