ODP: [Czuwaj] ja skautem?

Patrycja Szymanska Patrycja.Szymanska w synovate.com
Pią, 3 Lut 2006, 03:53:10 CET

Ania napisala a wczesniej inni napisali:

<Może to po prostu kwestia przyzwyczajenia? A może kwestia innego rozumienia
<pewnych pojęć. Zresztą - skoro różnorodność i odmienność są zaletą
<dzisiejszych czasów- czemu Viking, ja czy ktoś inny nie mógłby mówić, że
<jest przede wszystkim harcerzem. Ale odpowiednią plakietkę też nosimy na
<kieszeni pod krzyżem.:)

Ja to chyba nie do konca czuje cala dyskusje na temat bycia skautem i harcerzem, czy tez w odwrotnej kolejnosci :-), czy tez bycia tylko jednym albo drugim.
Ze powiem za poeta "wszak to jest to samo drzewo"...
W koncu to jest jeden ruch, ktory jest roznie realizowany bo zyjemy w roznych kulturach, spolecznosciach i uwarunkowaniach (chocby historycznych, skoro byla mowa o historii).
Czy to ma znaczenie jak sie nazywamy? Dla mnie nie, dopoki pamietamy o tradycjach zarowno harcerskich jak i skautowych.
Dobranoc,
Patka
By the way od czasu do czasu seascoutka :-)