[Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 6 Lut 2006, 13:35:32 CET

Rafal Bednarczyk napisał(a):
> no czytam z narastajacym zdumieniem...
> A ja sie ostatnio dowiedzialem, ze po naszej organizacji krazy plotka,
> ze to ja zamierzam wyciagac srodowiska z ZHP do ZHR.
> Chyba jednak to co napisal Michal zdumialo mnie bardziej
> niz ta plotka dotyczaca mojej osoby.
> Dlaczego?
> Bo ta plotka jest po prostu glupia - po co bym sobie zadawal
> trud wplywania na zmienianie swojej organizacji chocby poprzez
> kandydowanie na naczelnika, czy tez aktywna prace na kilu polach
> rownoczesnie w ZHP, zamiast sobie luksusowo wystapic z ZHP i caly
> impet przelozyc na prace w ZHR.

> [...]
Rafale. Muszka, albo szczerbinka chyba za bardzo zasłoniły ci widok ;)
Ochłoń z emocji, weź głęboki wdech i wydech i dopiero odpisuj.
Zazwyczaj traktowałem cię jako snajpera, a nie zziajanego strzelca w
biathlonie, a tu taka "niespodzianka".

Napisałem po prostu, że nie wiem czy jest miejsce na tak dwa różne
podejścia w jednej organizacji. Nie napisałem kto odejdzie i kiedy. Być
może w ZHP pozostanie harc-betonik i układy nauczycielskie, a oba
pozostałe nurty założą własne organizacje?