[Czuwaj] Nowa POBUDKA - zapraszamy

Pon, 6 Lut 2006, 14:01:26 CET

----- Original Message -----
From: "Paweł Rozdżestwieński" <konikhdj w hot.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 06 February 2006 13:25
Subject: Re: [Czuwaj] Nowa POBUDKA - zapraszamy

> Zdanie to jest pozbawione wg. jakiegokolwiek sensu. Wg jakich metod Druh
> bada "konsekwentność w opieraniu się o chrześćjańskie korzenie" - albo
> "dopuszczalność swobodnych interpretacji PH", albo "kompetentność
> realizowania programu harcerskiego

Mnie bardziej zastanawia, co to sa "chrzescijańskie korzenie" - i czy nie
znaczy to aby wyłącznie "katolickie w stylu toruńskiego Radia". Oraz co to
jest "kompetentność realizowania programu harcerskiego" - bo zaczyna mi to
przypominać stare (lata 90 ub. wieku) gadki druhów (głównie POH i ZHP-18) w
stylu "bo tylko my jesteśmy prawdziwymi harcerzami, a ZHP to oszuści".

DJD