[Czuwaj] Jaki "Czuwaj", a może coś jeszcze?

Adam Piwek kurierharcerski w poczta.fm
Pon, 6 Lut 2006, 20:57:05 CET

Witam sedredcznie!

Moim osobistym i skromnym zdaniem coraz na łamach naszego związkowego
czasopisma "Czuwaj" przykładów "do praktyki", a coraz więcej teoretyzowania
i dyskutowania. Przykład Zjazd - oczywiście bardzo ważna i istotna sprawa w
ZHP - ale, po co mu poświęcać tyle miejsca kosztem materiałów do
wykorzystania na zbiórkach, czy spotkaniach namiestnictw, zespołów, komend.
Bardzo cenię sobie rubrykę "Krótko" - gdzie znajdują się często przez innych
niedostrzegalne newsy o życiu w i wokół ZHP.Gratuluję także cyklu o metodzie
harcerskiej w pracy z kadrą. Z zapisu widać już, że piszą ten tekst
praktycy-specjaliści.
Trochę drażni mnie kolejny "Czuwajowy" komentatot. Oczywiście mam poważanie
dla byłego naczelnego "Czuwaja" ale może czas na głos od tej trochę młodszej
części ZHP - choćby  wędrowników???
Z niecierpliwością, i nie tylko ja w moim hufcu, czekam na teksty o nowej -
wydaje się, że zapomnianej po Zjeździe - propozycji programowej ZHP, jaką
jest program "Jeden Świat - Jedno Przyrzeczenie".

Godnym uwagi, zapewne z powodu mojego wędrowniczego wieku, jest "Na Tropie"
po liftingu. A może czas stworzyć internetową wersję "Propozycji", gdzie
znajda się materiały przydatne przede wszystkim dla drużynowych?

pwd. Adam Piwek
Hufiec Oława

Szukasz kolezanek ze studiow?