Re: [Czuwaj] Jaki "Czuwaj", a może coś jeszcze?

Pon, 6 Lut 2006, 21:13:40 CET

----- Original Message -----
From: "Adam Piwek" <kurierharcerski w poczta.fm>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 06 February 2006 20:57
Subject: [Czuwaj] Jaki "Czuwaj", a może coś jeszcze?

>A może czas stworzyć internetową wersję "Propozycji", gdzie
> znajda się materiały przydatne przede wszystkim dla drużynowych?

Gazeta - nie problem.

Problem jest: materiały. Dobre materiały, godne rozpowszechnienia.

No cóż, Propozycje tez miały z tym problem. Publikowano nawet gnioty, takie
jak mój artykuł, dawno temu (cały czas sie wstydzę). Czy uda sie znaleźć
zestaw dobrych autorów?? Bo jesli ma to być na niskim poziomie, to szkoda
sie zabierać.

DJD