[Czuwaj] Pomysl PiS na chronienie m³odych..

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
¦ro, 8 Lut 2006, 21:57:39 CET

Aleksander Senk napisa³(a):
> PiS chce nam odebrac te rozrywkê i proponuje cenzurê na pewne tematy,
> ktore w takich pisemkach sie pojawialy.
>
> Jest to, mysle, ciekawy problem. Z jednej strony - aspekt wolnosci
> slowa,  fakt, ze za takie dzialania zabiera sie PiS, a z drugiej -
> jawnie szkodliwe tre¶ci, których destrukcyjny wplyw na rozwój
> mlodziezy i ich postrzeganie relacji miedzyludzkich, zwlaszcza
> intymnych, jest zapewne duzo wiekszy niz pornografii na osoby dorosle.
> (kto¶ nawet kiedys nazwa³ takie gazety pornografia dla dzieci).
>

> pozdrawiam
> olek

Wed³ug mnie, g³ównym problemem tych pism, nie jest ta czê¶æ tre¶ci,
która dotyczy ¿ycia intymnego.
Bior±c pod uwagê, ¿e od edukacji seksualnej ucieka jak mo¿e szko³a, a
nie podejmuj± tego tematu rodzice,
to w miarê rzeczowe podejmowanie tego tematu nale¿y uznaæ za pozytywne.

I jak rozumiem w³a¶nie tej czê¶ci zawarto¶æ pism ma dotyczyæ PiSowska
cenzura.

Problem tych pism jest ograniczanie sie do informacji dotycz±cych mody
oraz rozrywki w postaci najbardziej "plastikowych" odmian muzyki i filmu
oraz sprowadzanie relacji miêdzyludzkich do szeroko pojêtych kontaktów
seksualnych.
Tylko, ¿e na to, choæby nie wiadomo ile szukaæ, paragrafów siê nie znajdzie.

Marcin