[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Czw, 9 Lut 2006, 11:26:59 CET

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 February 2006 11:09
Subject: RE: [Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Ale Dominiku, najpopularniejsza forma spowiedzi w KK odbywa się właśnie
publicznie. Na oczach nieraz wielkich tłumów, siedzi ksiądz w konfesjonale i
osoba spowiadająca się. I wszyscy mogą widzieć co oni robią...

===

Skoro tak twierdzisz...

Bywałem świadkiem, choćby na koloniach Caritasu, gdzie ksiądz przyjmował
penitentow w swoim pokoju. No cóż, ośrodek harcerski w Silnie (hufiec Torun)
nie dorobił się jeszcze konfesjonału.

===

A co się tak przyczepiłeś tego dotykania? To jakaś nowa forma pracy
harcerskiej?

===

Nie. Ale zauważyłem, że czasem, podczas wielu zajęc, dochodzi do "dotykania
się". Choćby przy zabawie w berka. Czy kupie innych zabaw ganiano-siłowych,
które moi chłopcy lubią. Rozumiem, ze odtąd instruktorzy bawić się będą w
swoim gronie, a młodsi w swoim.

Nie bój się, sam jestem przeciwny włączaniu w szereg zabaw harcerskich
rzeczy typu "chusteczka". Ale chodzi mi o to, aby nie wylać dziecka z
kapielą.

DJD