[Czuwaj] Z cyklu do poczytania

Czw, 9 Lut 2006, 11:54:07 CET

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 09 February 2006 11:28
Subject: RE: [Czuwaj] Z cyklu do poczytania

::Najpopularniejsza i najplytsza...
::A coraz wieksza popularnosc zdobywaja spowiedzi indywidualne - ze znanym
::sobie i zaufanym kaplanem.

Tak, dlatego pisałem o najpopularniejszej formie... Czy najpłytsza? Nie mnie
oceniać. Chodziło mi o to, że spowiedź jest publiczna nieomalże i nikt nad
tym nie boleje. Sam proces spowiedzi nic na tym nie traci.

===

Chyba, ze masz zamykane konfesonały, w których nic nie widać. Jak np. u św.
Józefa w Toruniu (oo. redemptoryści). Choć wielu korzysta ze spowiedzi
"indywidualnej" w pokojach gościnnych czy pobliskiej kaplicy.

Ale czy nikt nieboleje nad "publicznością" spowiedzi? Poczytaj na
forum.wiara, są ludzie,którzy do takiej... całkowicie publiczej nie maja
ochoty. Zbyt dobra akustyka w kościołach jest.

DJD