[Czuwaj] Reguły postępowania przeciw molestowaniu a HSR

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 9 Lut 2006, 21:23:35 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> A wez teraz zrob zajecia integracyjne.. gry na zaufanie... sprobuj
> pocieszac bojacego sie na warcie harcerza.. przytul teskniacego za
> mama zucha...
>
> Wiem, ze to wszystko demonicznie brzmi, ale przeciez w perspektywie
> lat, takie sa konsekwencje podobnych regulacji...
"Nadejszła wiełkopomna chwiła" w której zgadzam się bardzo z Olkiem.
Spróbuję jutro podyskutować o tym w GK (niestety mój szef czyta listę,
więc będzie mnie pilnował ;)
Rozmawiałem dzisiaj już trochę z niektóymi osobami i rozumiem ich obawy
i motywację. Ale niestety realia realiami i trzeba uważać, żeby ne
stworzyć totalnego gniota.

Nie wszystkie rozwiązania europejskie i  amerykańskie da się przenieść
na nasz grunt. Nie zapominiajmy że w kulturze anglosaskiej podejście do
spraw seksu jest o wiele bardziej purytańskie niż u nas i tam samo
społeczeństwo jest nastawione inaczej.

Głupio się dyskutuje po tej stronie, bo trochę jakbym bronił pedofilów,
ale przecież tak nie jest. Po prostu bronię tych, którzy nimi nie są, a
ucierpią bardzo na złych przepisach.