[Czuwaj] TVN (list od Joli Kreczmanskiej)

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 10 Lut 2006, 05:34:37 CET

> Powierzchowne analizowanie tematu, nie znajdywanie przyczyn takie stanu
rzeczy nie przybliża do rozwiązania problemu. Ba w tym wypadku mam wrażenie,
że nawet osłabiamy siłę harcerskiego wychowania. Pozdrawiam

> Jola Kreczmański

Wiem jak niektórych mierzi słowo polityka. I nie wiem jak powstał materiał w
TVN - czy sami "na nas wpadli" czy też ZHP zaispirowało temat. Wolałbym to
drugie bowiem byłby to dowód, że potrafimy kształtować politykę informacyjną
i wlaściwie zarządzamy informacą w sytuacji kryzysowej.
Wszak wczoraj nie było materiałów pt. kolejny pedofil w ZHP itp. Nawet tytuł
wiadomości na Onecie świadczył o tym, że ZHP "rozpoznało problem i będzie z
nim walczyć"
I całkowicie zgadzam się z Jolą, że powinno nam wystarczyć prawo harceskie.
Jest oczywiste, że nie możemy zakazać kontaktu na linii wychowawca
wychowanek bo to podstawa...
Ale może warto było dać opinii publicznej sygnał, że jakaś reakcja jest?
Niech publiczność usłyszy, a my dalej i lepiej pracujmy z PH. No i
uważajmy... 140.000 ludzi to duża populacja...
SW