[Czuwaj] "kodeks", pedofilia, długie ale ciekawe bo od rzecznika

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 10 Lut 2006, 12:04:28 CET

phm. Jossarian napisał(a):

> [...]
> I w tym miejscu chciałbym ostudzić kilka głów z tej listy. Jesteście mądrymi
> ludźmi. Bez żadnej wątpliwości i ironii. A jednocześnie na podstawie
> doniesień mediów, które przecież zawsze spłaszczają sprawę, wysnuliście
> milion wniosków. (niektórzy z Was sięgali nawet po ostre słowa zarzucając
> naczelniczce kłamstwo - nieładnie) posiadając bardzo skąpe informacje.
> Zaręczam, że żaden instruktor GK, ani ja, ani nikt inny nie podawał
> dziennikarzom cytatów z "Polskiego kodeksu", mówiliśmy o pewnej idei, która
> takiemu zbiorowi reguł, by przyświecała i jako przykład podawaliśmy "kodeks"

Czyli, jak rozumiem ten cytat, podany przez Czeska:

(..cytat..)

(......)

Jest zafalszowany i wcale tak nie powiedziales?

Czy mozesz rowniez potwierdzic, ze GK w wydanym materiale nie planuje
wprowadzenia zapisow mowiacych iz:
- instruktor nie moze dotykac wychowanka, w tym uczestniczyc w grach
kontaktowych
- nie moze udzielac reprymend ani pochwal bez obecnosci osob trzecich
- instruktor nie moze spac w tym samym pomieszczeniu, w ktorym spia
harcerze?

O prosta odpowiedz prosze.
Tak-tak, nie-nie lub inne kombinacje.
:)