[Czuwaj] "kodeks", pedofilia, długie ale ciekawe bo od rzecznika

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 10 Lut 2006, 12:10:04 CET

Michał Górecki napisał(a):

> P.S. I jeszcze raz - dla mnie przede wszystkim najwazniejsze jest
> uczulenie wszystkich, aby reagowali jak coś widzą. Bo o Dariuszu K na
> pewno ileś osób wiedziało!

G00rek... Jest bardzo wiele osób, o których "sie wie".
O ktorych krążą opowiesci, jak to źle postepuja, jak sie dwuznacznie
zachowuja, jakie niedozwolone rzeczy robia.

I tu juz nawet nie chodzi o przypadki pedofilii - bo takie przypadki to
zapewne sytuacje pojedyczne.
Chodzi o zachowania, ktore nawet w naszej kulturze (a moze zwlaszcza w
naszej) sa uznawane sa nieodpowiednie.

I tu najpierwszym krokiem jest nawet nie ksztalcenie, tylko to, aby
instruktorzy, ktorzy takie rzeczy widzą i wiedza, ze to jest zle, reagowali.
Bo jakze czesto takie zachowania sa obserwowane, krytycznie oceniane,
ale... zadna uwaga tym instruktorm zwracana nie jest.

pozdrawiam
olek