[Czuwaj] 2 pytania

Sob, 11 Lut 2006, 12:03:43 CET

druzynowy w czarna13.pl napisał(a):
> Maciek:
>
> To jest kwestia intencji normodawcy. Jeżeli rzeczywiście, od początku
> projekt statutu miał tworzyc dwuznaczna sytuacje i dawac możliwość ucieczki
> przed ocena zjazdu, to oczywiście nie ma tu miejsca na dalsza dyskusje.

Rzeczywiście nie ma miejsca dyskusję. Pewnie wiesz, że trudno
odpowiedzieć na zdanie, które zawiera w sobie tezę, która w ocenie
odpowiadającego jest nieprawdziwa, a co najmniej ocenna. Ja nie uważam
tej sytuacji za dwuznaczną. i dającą możliwość ucieczki. I dlatego
trudno jest dyskutować.
> Nie zmienia to co prawda mojego przekonania o bezsensie takiego
> uregulowania, tak samo jak i o bezsensie absolutorium w obecnym kształcie,
> to znaczy bez zadnych konsekwencji dla ocenianego. Ale to już "komentarz od
> redakcji"...
Co do konsekwencji odsyłam do maila i mojego i DJD. Tu zgadzam się
DOminikiem, że są konsekwencje nieudzielenia absolutorium i w naszej
organizacji powinny być brane pod uwagę na poważnie.

Rynio