[Czuwaj] po Konwencie

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 15 Lut 2006, 14:01:56 CET

Przeanalizowałem sobie poradnik i uważam że jest niezły. Dopracowania ...
a właściwie opracowania wymagają procedury postępowania bo te w poradniku
są.... słabiutkie :/ za to reszta jak najbardziej godna polecenia. News na
stronie w końcu się ukazał ale... będzie osobny komentarz. Powiem tylko
tyle... Podczas swojej pracy z ZHP spotkałem się tylko z 3 napewno a może
i czterema przypadkami Pedofilii. Wszystkie dotyczyły Instruktorów -
mężczyzn a ofiarami byli chłopcy... I problemu z wykryciem nie było
żadnego... Natomiast żaden z nich nie odpowiedział za nic :/ Wydaje mi się
że jest potrzeba jak najszybszego wystosowania , no nie wiem jak to
nazwać... okólnika, rezolucji, stanowiska, polecenia ?? wszystko jedno jak
ale skierowanego do komend harcerskich wszystkich szczebli z NAKAZEM
natychmiastowej reakcji na uzyskane sygnały dotyczące łamania naszego
prawa ze szczególnym uwzględnieniem czynności pedofilnych. Mam wrażenie że
w wielu miejscach zapomniano co to znaczy że jest się harcerzem czy
harcerką :/ i może trzeba to co poniktórym przypomnieć w jakiejś
wyrazistej i dobitnej formie... może przy okazji odnowienia przyrzeczenia ?
Czuwaj !

pwd. Janusz Sikorski