[Czuwaj] Re: Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 23 Lut 2006, 10:51:37 CET

Witaj Jerzy,

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (10:37:44) można przeczytać:

> Mysle, ze nie tylko. Mnie osobiscie tez razi. I to bardzo. Nie widze
> najmniejszego sensu prowadzenia takich zajec na harcerskich manewrach. I w
> dodatku eksponowania tego calemu swiatu, za pomoca takiej serii zdjec!
> Dawno temu, jak chodzilem do szkoly i mialem na zajeciach z PO strzelanie z
> wiatrowki, to pan nauczyciel strofowal mnie zawsze, jesli niechcacy
> skierowalem lufe w niewlasciwa strone (podkreslam, ze wiatrowka byla
> nienaladowana). Mowil wtedy: - Nigdy nie kieruj karabinu w strone czlowieka,
> jesli nie zamierzasz oddac strzalu.
> [...]

Nie, jak będziesz miał przerąbane, to ja z tobą. Teraz popieram Cię
Jerzy w całości!

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR