Re: [Czuwaj] Re: Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Czw, 23 Lut 2006, 11:20:40 CET

----- Original Message -----
From: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 10:51
Subject: [Czuwaj] Re: Pif, paf, tratatatatata...nie żyjesz !!!

Witaj Jerzy,

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (10:37:44) można przeczytać:

> Ale uwazam tez, ze wszystko ma swoje miejsce i czas. Takie zajecia z
> harcerzami sa niewlasciwe!

> No to chyba mam juz przerabane na Liscie.... :-(

Nie, jak będziesz miał przerąbane, to ja z tobą. Teraz popieram Cię
Jerzy w całości!

===

Zgłaszam się do listy osob, ktore maja mieć przerąbane !!

Dominik Jan Domin
którego ludzi choć strzelają z łuków, ale nigdy sie nie zgodził na wykonanie
manekina do strzelań.