[Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 23 Lut 2006, 12:04:01 CET

Jerzy:
Piotr:
> Nie, jak będziesz miał przerąbane, to ja z tobą. Teraz popieram Cię
Dominik:
> Zgłaszam się do listy osob, ktore maja mieć przerąbane !!

Ej, chlopaki, zabawni jestescie ;-)
Wszak nikt nie popiera tego, co sie zdarzylo na tej zbiorce, a tylko
Tomek wyraził sugestie, ze specjalnosc proobronna moze miec aspekty
wychowawcze, a ja chciałem sie przeciwstawić potępianiu w czambuł
srodowiska, które zostało "przylapane" na takich niefortunnych zajęciach.

Z tonu i liczby listow potepiających proobronnosc w harcerstwie można by
wnioskowac, ze to raczej osoby, które chciały by bronic tego, co sie
zdarzylo na tej zbiorce moga czuć się zagrożone "przerąbaniem".

Tak wiec jeżeli koniecznie chcecie zostac męczennikami, to chyba nie tym
razem i nie w tej sprawie.
;-P

Proponuje EOT, nieekscytowanie sie kolejnymi zdjeciami z tej galerii, a
co najwyzej rozmowe z drużynowym tej drużyny.
Jerzy! G00rek! Jeżeli uważacie, że to, co oni robia to nie jest
harcerstwo, to na pewno dużo o tym, czym jest harcerstwo możecie
instruktorom z tego środowiska opowiedzieć :-)

pozdrawiam
olek