Re[2]: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 23 Lut 2006, 12:23:53 CET

Witaj Aleksandrze,

W Twoim liście datowanym 23 lutego 2006 (12:04:01) można przeczytać:

> Ej, chlopaki, zabawni jestescie ;-)
> Wszak nikt nie popiera tego, co sie zdarzylo na tej zbiorce, a tylko
> Tomek wyraził sugestie, ze specjalnosc proobronna moze miec aspekty
> wychowawcze, a ja chciałem sie przeciwstawić potępianiu w czambuł
> srodowiska, które zostało "przylapane" na takich niefortunnych zajęciach.

> pozdrawiam
> olek

Zazar zaraz, to nie była zbiórka jednej drużyny. Z podpisu do zdjęć
wynika, że to manewry techniczno - obronne zorganizowane przy udziale
"Strzelca". Zazwyczaj w manewrach bierze udział więcej środowisk niż
jedna drużyna, a więc sytuacja nie jest tak zupełnie niewinna, jak
przedstawiasz. To nie są niefortunne zajęcia na zbiórce. Tu znowu
walnął byka ktoś, kto odpowiadał za program (jak w tym kisielu na
biegu harcerskim podczas obozu).

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR