Re: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Czw, 23 Lut 2006, 12:26:21 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 12:04
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

> Jerzy:
> Piotr:
> Dominik:
>
> Ej, chlopaki, zabawni jestescie ;-)

Jasne Olek.

Mam miłe wspomnienia od czasu, gdy druzyna TO stołująca się na naszym obozie
wystawiała na swoim stole wycelowany w nas karabin maszynowy. Druzynowy
czytywał "Podręcznik saperów WP" (z pieczątką TAJNE oraz NIE WYNOSIC POZA
TEREN JEDNOSTKI), od harcerzy zas wymagał umiejętności podłożenia bomb, aby
najskuteczniej wysadzić zadany most w powietrze.

Acha, gdy kilku chłopkaów rzuciło sie na dziewczyne i zrzuciło jej z głowy
beret, skończyło sie pozbawieniem barw i zawieszeniem w prawach członka
druzyny... owej laski, bo sobie pozwoliła zrzucić. Za to obsiądnięcie
dziewczyny w kilku facetów i gilgotanie aż się wygada (miała próbe
milczenia) było zachowaniem OK.

Olek! Ja naprawde chciałbym zobaczyć dobrze działającą drużyne TO. Niestety,
jakoś ciągle mam pecha.

DJD

PS. Nie mówiąc, ze ciągle nie rozumiem jaki to ma związek z BiPi i
faktycznym działaniem SS w czasie drugiej wojny, gdzie wszelkie modne dziś
akcje i zamachy to był chyba tylko margines...