Re: Re[2]: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

Czw, 23 Lut 2006, 13:38:55 CET

----- Original Message -----
From: <magister w ghostbusters.futuro.info.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 February 2006 13:19
Subject: Re[2]: [Czuwaj] Re: Pif, paf, juz nie żyjecie !!! ;-)))

> 2. szkoda że oceniacie działalność mojej drużyny tylko i wyłącznie na
> podstawie JEDNEJ galerii z JEDNEGO przedsięwzięcia. W dodatku jedynego
> takiego w jakim do tej pory przez rok działalności drużyny braliśmy udział

Niektórzy oceniali zdjęcia, a nie Twoja druzynę. Odpisz i na te uwagi.

> 3. nie byliście na miejscu, nie wiecie jak były prowadzone zajęcia,
> jak było to wszystko wyłożone od strony "etycznej"

Nie, nie bylismy. Tylko oglądam zdjęcia harcerzy, którzy do siebie celuja z
broni. Nie wiem, czy to było wyłożone od strony "etycznej" - jesli tak - to
nieskutecznie, co widze na zdjęciach.

> 7. skoro aż tak Was to zbulwersowało, to zdjęcia zdjąłem i z galerii i
> ze strony. Tylko w jednym jestem w stanie się z Wami (sceptykami)
> zgodzić - zdjęcia nigdy nie oddadzą kontekstu sytuacji, dlatego dla
> kogoś z zewnątrz nieobecnego na miejscu mogą być bulwersujące.

Tutaj się z Toba nie zgodzę. Widże kontekst sytuacji, gdy jeden harcerz
celuje do drugiego z karabinu. Zauważ, że nie oburząłem się na składanie czy
rozkładanie broni, tylko na debilne zachowania. Do tego uwiecznione na
fotkach, którymi Ty chwaliłeś się w necie.

Pozwoliłem sobie wrzucić 3 fotki, które sa porażające. Ty nic złego w nich
nie widzialeś. Natomiast zabrakło mi tam zwykłej fotki ze strzelnicy, gdzie
ci harcerze nauczyliby sie strzelać.

Dominik Jan Domin
który wbrew pozorom nie ma nic przeciwko nauczeniu harcerza budowy i
czyszczenia broni, i strzelania z niej, pod warunkiem nauczenia ich
poprawnego zachowania z tą bronia, a nie zabawy w
super-hiper-komandosów-rambo-punisher-arggghhh...