[Czuwaj] pytanie o powszechność

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Czw, 5 Sty 2006, 17:25:44 CET

 InO czy BnO  to raczej  bieg na orientację, zgodny z regułami sportowych
biegów na
orientację albo przynajmniej do nich zbliżony.

habeta to bieg raczej dla zastępów lub patroli, sprawdzający umiejętności z
technik harcerskich lub zaradność, sama orientacja w terenie i szybkość nie
jest najważniejsza. Szczerze mówiąc nie wiem czy skrót pochodzi od
"harcerski bieg terenowy" czy od "harcerski bieg techniczny"???