[Czuwaj] komisja ekonomiczna

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 6 Sty 2006, 08:34:04 CET

Druh hm. Rafał Bednarczyk, Przewodniczący RP-M Klub Pikującego Orła i
członek Rady Naczelnej ZHP, w dniu 6 stycznia 2006, był uprzejmy na
klawiaturze swojego komputera wystukać co następuje [uwielbiam takie wstępy
u Rafała:)]:

:ku mojemu zdumieniu zdecydowanie zgadzam sie z Toba,

Nie wiem czemu jesteś zdumiony, bo to nie pierwszy raz. W różnych dyskusjach
instruktorskich równie często się zgadzaliśmy ze sobą jak i nie zgadzaliśmy.

:Chcialbym jednak zwrocic uwage rowniez na merytoryczne przygotowanie
:poszczegolnych czlonkow Rady Naczelnej do pelnienia poszczegolnych
:funkcji, np. przewodniczacych komisji - czy nie warto by bylo zebrac
:komplet informacji o wyksztalceniu kierunkowym czlonkow Rady
:oraz doswiadczeniu zawodowym, aby rowniez na takim zrodle proponowac
:podzial na komisje i przydzial czlonkow RN do nich?

Pewnie tak, ale i tak przydział do komisji nie będzie narzucany. Każdy
członek RN sam sobie wybiera komisję w której chce pracować i w której czuje
się najlepiej.

:moze byloby wskazane, aby takie pomysly jak Twoj powyzszy
:przeslac wczesniej czlonkom RN, aby sie mogli z nimi zapoznac?

W ogóle mam taki pomysł, żebyśmy - jako RN - założyli sobie jakąś listę
wewnętrzną (mailową) albo wykorzystali jakieś narzędzie do komunikacji
mailowej pomiędzy posiedzeniami Rady. Myślę, że to usprawni jej pracę,
pozwoli lepiej przygotować się do posiedzeń, nie mówiąc o wcześniejszym
przegadaniu różnych pomysłów czy wstępnej konsultacji materiałów.

Czuwaj,

Rafał Klepacz