[Czuwaj] komisja ekonomiczna

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 6 Sty 2006, 09:57:29 CET

Zgadzam się z Rafalem. Nie wiem jak funkcjonowala poprzednia Rada, ale ja
sobie nie wyobrazam pracy bez czegos takiego jak lista dyskusyjna. I chyba
nie na Czuwaju, bo niektorzy mogli by nie wytrzymac... :-)

Mysle jednak, ze powinna to być lista, do ktorej każdy może się dopisac i
otrzymywać maile jakie się na niej pojawiaja. Jednak prawo glosu
pozostawilbym tylko czlonkom RN.

Pojde tez dalej. Wyobrazam sobie, ze powstanie jakies miejsce w internecie,
gdzie będzie można zobaczyc nad czym pracuje RN i jej komisje. Zapoznawac
się tam z projektoami roznych dokumentow, zyciorysami czlonkow RN,
frekwencja itp.
Moglby tam pojawic się kalendarz spotkan RN i komisji i rozne pozyteczbe
rzeczy :-)

Może ktos już pracuje lub pracowal nad takim miejscem?
Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
Czlonek RN
togro w togro.pl