Re: [Czuwaj] Brak harcerskich książek

Pią, 6 Sty 2006, 12:30:49 CET

----- Original Message -----
From: "Radek Paszkowski" <radekpa3 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 06 January 2006 12:01
Subject: Re: [Czuwaj] Brak harcerskich książek

> Zgoda. Do tych i ww. dodałbym "Sakwę włóczykija" i "Kuchnię turystyczną"
> obie też podstawowe lektury w latach 80-tych. Są na Allegro ;P

"Sakwa włóczykija" - zgoda.

Ale "Kuchnia turystyczna"?? Która? Dębskiego, z 1985 roku, to badziewie do
niczego?? Z 888 przepisów może 8 jest rzeczywiście dobrych, a reszta...
ech...

> Wydaje mi się, że brakuje też tzw. "woli politycznej"...

Owszem... "Wola polityczna" obecna - to druk wspomnień (ale nie dobrej
"historii harcerstwa"), oraz stertu regulaminów i instrukcji (jakbysmy mało
mieli biurokracji). Ech...

> Po Zjeździe nadeszło staro-nowe ;)). Liczę na to, że nastąpi zmiana
> jakości i "harcerskie" będzie bardziej znaczyło "braterskie,
> profesjonalne" a nie takie, jak wmawiają nam tłumacze do zachodnich filmów
> sensacyjnych ;>

Dobrze, że są jeszcze tacy, co mają na to nadzieję. Moja już chyba umarła.

DJD