[Czuwaj] Brak harcerskich książek

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pią, 6 Sty 2006, 12:43:49 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Mam dość dużo książek "krakowskich" na swojej półeczce, ale nie o nie mi
> chodziło. Chodzi mi o oficjalne książki, podręczniki i inne. I nie pisze
> przecież o nich wszystkich źle, po prostu spotykam się często ze
> stwierdzeniem "wszystko od 56 do 89 do kosza" A nie zgadzam się z nim!

I słusznie! Wszelka urawniłowka to intelektualny gwałt ;)
A wracając do tego co było wyżej - oprócz KIHAMu wszystkie wymienione
wydawnictwa były jak najbardziej oficjalne!

> Kasy za AWSu to dostali tyle, że starczyłoby na urządzenie biblioteczki
> dla każdego członka ZHR na całą biblioteczkę! Nie przesadzam. Ale
> przykłąd należy wziąć, pewnie.

Być może ka$$ skądś jest problemem, być może nie. Uznaję zasadę - "jak
się chce - to się da" vide Zegrze, Gniezno i parę innych drobnych
przedsięwzięć, na które nie było kasy, lecz ze względu na przyszłość
Związku była konieczność ich zorganizowania ;P ;D

> I temat za łatwo nie wstanie. Radek, sprawa jest delikatna i nie na
> listę. A może w sumie?

Doświadczenie uczy, że dopóki jakiś temat nie stanie się skandalem -
problemu nie ma, a bolączkom ukręca sie planowo łeb ;P

> Ale ja nie wyobrażam sobie, żeby ZHP wydawało
> oficjalne podręczniki gdzie indziej,
Żartujesz chyba?
Naprawdę nie wiesz ile i jakich publikacji wydano poza Konopnickiej 6 w
ostatnich latach na zlecenie GK?
To dyżurny argument funta kłaków nie wart, zwłaszcza gdy idzie o dobro i
przyszłość Związku; szczególnie w kontekście wydawania/robienia
czegokolwiek non-profit!

skoro ma WŁASNE wydawnictwo :)
Zgoda, i co z tego wynika? Narzędzia do gwału też mamy i co z tego? ;P

Pozdrówka,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,