[Czuwaj] Rytualy przejscia i insza naturalnosc

Pią, 6 Sty 2006, 13:23:37 CET

Skąd: po prostu -

- z głupoty
- z nieczytania podręczników skautowych
- z powierzania dzieciom funkcji wychowawcy dzieci (o pajdokracji najlepiej
chyba traktuje "Władca Much")

Oraz z braku własciwego rozeznania i zagubienia ideałów. oraz z uszkolnienia
harcerzyków - co się bardzo udało panom od Kuronia, i trwa po dzień
dzisiejszy, aktywnie wspierane przez GK i szeroki aktyw... te wszystkie
"szkolne harcerskie kluby europejskie" i druki "metodyk" dokładnie o tym
świadczą, zwłaszcza przy nic-nie-robieniu na rzecz puszczaństwa, zwalczania
kolonii zamiast obozów harcerskich i braku dobrych, harcerskich,
podręczników metodycznych. Czemu BiPi musże kupować w wydaniu ZHRu? Czy
mojej własnej organizacji, podobno skautowej, w WOSMie, WAGGGSie i kupie
innych literek zrzeszonej, podobno największej w kraju, nie stać na własne
wydania klasyki: BiPi czy Phillipsa (co do ostaniego - wiem, że że stron GK
http://harcerze.zhp.pl/index.php?do=download_binary&navi=0009,0025,0002&id=24
jest do ściągnięcia e-book tegoż ostatniego - warto tylko zauważyć, że była
to praca sprzed lat, dla grona wewnętrzego zrobiona, i kto jest redaktorem
technicznym... mam tylko nadzieję, że GK odpowiada za ewentualne prawa
autorskie...) ??

A na marginesie... Są rytuały przejścia - tajne biegi na beret i na
podszywkę pod naszywkę plakietki. Ale mające więcej wspólnego z sadyzmem i
kapralstwem niż z wychowaniem.

Ech...

DJD