[Czuwaj] komisja ekonomiczna

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 6 Sty 2006, 15:01:52 CET

I jeszcze jeden problem - jedna komisja - jeden obszar to rezygnacja z
kom. reg-statut. A nie wiem czy to dobry pomysł biorąc pod uwagę ostatni
Zjazd, i potrzebę tworzenia np. ordynacji wyborczej i wielu innych
dokumentów, a także czuwanie nad wewnętrzną spójnością przepisów.

Powiem Ci szczerze, że najlepiej byłoby mieć 7 komisji. Sześć obszarów i
regulaminowo - statutową. Chociaż słyszałem głosy, ze każda komisja
"obszarowa" powinna dbać o zgodność prawa w swoim obszarze, a globalnie
koordynacją i spójnością wszystkich przepisów powinna zajmować się GK, a
konkretnie jakiś jej zespół prawny i GK powinna sygnalizować RN zagrożenia
projektów jeżeli nie będą spójne z innymi aktami prawnymi w ZHP.

Ale pomysł Sławka Wasia - po dwa obszary do komisji, wydaje się być w
porządku.

Rafał Klepacz