[Czuwaj] Rytualy przejscia i insza naturalnosc

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Sob, 7 Sty 2006, 13:57:36 CET

zbigniew napisał(a):
> Z jednej strony - mamy różnorodność, w swej mądrości ruch wyksztłca
> takie, czy inne nurty. Każdy nurt ma związane ze sobą wydawnictwo mniej
> lub bardziej podziemne ;) które publikuje książki. Ale ZERO CZYTELNOŚCI.
> [---------------------
> ================
> G00rek, zostałeś zwolennikiem totalitaryzmu?
> M44

Prosze proszę! Kto się pojawił :) Pozdrawiam!

Nie, nie, nie. JHEstem daleki od totalitaryzmu. Przewidziałem już takie
głosy - pisałem przecież. Ale kurczę jesli mamy mieć czytelność, to
pewna uniformizacja myśli musi być!

Wyobrażmy sobie jak w PCK nie istnieją oficjalne podręczniki, tylko
różne, pisane pod kątem różnych doktryn. Bo przecież jest ich trochę.

A w kwestii wychowania na pewno więcej różnic, niż w przypadku pierwszej
pomocy!

goo