[Czuwaj] Pedofilia znowu

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 11 Sty 2006, 19:58:11 CET

Dnia 11-01-2006 o 18:03:04 Krzysztof Ludwig <krzysiekl w interia.pl> napisał:

> ----- Original Message ----- From: "phm Wojciech Godoń"
> <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>

> Dlaczego miałby Cię ktoś krytykować?
> Raczej zdajemy sobie sprawę, że w samym ZHP jest 6-7 tys. mężczyzn -
> kadry. Zatem problem pedofilii może (!) dotyczyć kilkudziesięciu -
> kilkuset czynnie działających instruktorów.
> Poza tym szacuje się, że wykrywa się nie więcej niż 5-6% przypadków.
> ( ... )

> ps. napisałem tylko o ZHP, ale problem oczywiście dotyczy wszystkich
> organizacji. Ich deklarowana ideowość nie ma tu wielkiego znaczenia - na
> [...]

Krzysiu - ponownie zgadzam się z tobą w całej rozciągłości i sam czekam na
jakieś wytyczne jak od tego się uchronić, bo rzeczywiście jest to "cienka
czaerwona linia" która moze się zatrzeć w czasie naszej przężnej służby
instruktorskiej.
Uważam jednak z całą stanowczością, ze NIE WOLNO nam o tym wiećej milczeć
i uważać, ze harcerstwo, przy wszystkich swoich prawach iideałach, jest
wolne od tego "problemu".

CZUWAJ
--
phm Wojciech Godoń