[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:49:57 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Ja uwazam, ze ten drugi model jest zdecydowanie lepszy.
> Tzn. organizacje, ktore sa wyraziste.
> Natomiast nie wiem czemu ZHP mialo by sie stac "postepowe". Ono, w
> swoim zalozeniu, w sferze wartosci postepowe nie bylo.
> Wiec zamiast wyrzucac do ZHRu tych, ktorzy mysla inaczej niz
> liberalowie - i odwoluja sie w tym do tradycji lezacej u podstaw
> polskiego harcerstwa - liberalowie powinni zalozyc wlasna organizacje.
>
> Ale nie sadze, by byli na tyle otwarci. Sadze, ze skonczy sie na tym,
> na czym powiedziales...

Widzicie chłopaki i tu się z wami zgadzam. Pytanie jaki ma to być model?
Bo ja kontestowanie pewnych spraw widze inaczej niż np Olek.
I kto ma rację? Nie wiem...

Natomiast nie widzę żadnych podstaw, abym akurat ja miał iść ku takim
postrzeganiu choćby rozdzielania płci jak widzi to Olek.
Dla mnie TO jest harcerstwo. I co dalej? Pat?
Zaczyna się dyskusja o wartościach. KTóra jest bardzo trudna wśród
dorosłych ludzi :]