[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie (niezbyt krotkie)

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 12 Sty 2006, 18:15:57 CET

Witaj Aleksandrze,

W Twoim liście datowanym 12 stycznia 2006 (12:01:00) można przeczytać:

> Mysle, ze wsrod konserwatystow jestem liberalem :)
> Nie jestem zwolennikiem wprowadzania wprost norm katolickich do
> harcersywa, jak to uczynil ZHR.
> Natomiast ta chrzescijanska wizja czlowieka i tego, czym jest moralnosc,
> duzo bardziej mi odpowiada.

> pozdrawiam
> olek

ZHR nie wprowadził do swej działalności norm katolickich. To zrobił
SHK Zawisza. My opieramy się na - powiedzmy - normach
ogólnochrześcijańskich.

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR