[Czuwaj] Co myślą o tym rodzice? - było: Inne spojrzenie

Grażyna Szyndel grasz w wp.pl
Pią, 13 Sty 2006, 09:46:29 CET

> spojrzenia
> ludzi.
> szczególnie
> obozie,
>
> Temat służebności harcerstwa wobec rodziny
> poruszałem kiedyś na Forum ZHP.
> Spotkało to się ze sporym "oporem".
> Zwłaszcza ze strony młodszych instruktorów.
> Może jako "piernik" z dwójką dzieci w gimnazjum
> mam "skrzywiony" punkt widzenia ?
>
> Czesław
>
> --
Myśle, że to nie jest "skrzywiony", tylko POTRZEBNY punkt widzenia. Co myślę ja, jako rodzic dwóch licealistów o całej tej dyskusji?
1. Nie przeszkadzają mi koedukacyjne kadrówki, jeśli spi w nich kilka osób, bo uważają że tak jest z wielu względów wygodniej (z zastrzeżeniem punktu 4).
2. Nie przeszkadza mi, że na rajdzie czy obozie wędrownym obok siebie śpią chłopcy i dziwczęta. I nie jest to bynajmniej wymysł dzisiejszych czasów - będąc ponad 20 lat temu na swoim pierwszym obozie też spałam  w koedukacyjnym namiocie (2 dziewczyny 1 chłopak), bo chłopak nosił sypialnię, a my tropik i stelaż.
3. Przeszkadza mi natomiast, jeśli w "dwójce" śpi para - nawet wtedy, gdy deklaruje że jest "grzeczna, a wkrótce i tak bierze ślub".
4. Przeszkadza mi, jeśli skład koedukacyjnych namiotów dobierany jest ze względu na "pary".
5. Przeszkadza mi, jeśli kadra okazuje sobie sympatię tak, że opowiadają o tym wszyscy harcerze (a wiadomo, że interesują się tematem, więc opowiadają zwykle wiele).

Grażyna

Wybierz Książkę Roku, wygraj nagrody!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fksiazka_roku.html&sid=635