[Czuwaj] koedukacyjna kadrówka

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pią, 13 Sty 2006, 16:27:50 CET

  Czytam  cała  dyskusje przewijającą sie na liscie i  zastanawiam  się
jakim przestępcą jestem  spiąc w   namiocie    z drużynowa z mojego  szczepu
na  obozie  wędrownym,  który nie  niemóglby  odbyć  sie  bez  mojej
obecnosci  bo nie wyobrażam  sie   zeby na oboz wędrowny  15  uczestników
pojechał tylko   jeden  opiekun.  Mój problem  jest taki  że ta  druchna
drużynowa to  moja   osobista  małżonka od  15 lat. Takie  obozy  prowadzimy
od  dobrych kilku lat i dzięki temu  dzieciaki mają  możliwość  wyjeżdzania
na  obóz co  roku.

Darek Mołodecki
KR Wlkp i Zach-Pom.
508 100 288