[Czuwaj] Sprawozdanie 1 procent

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Sob, 14 Sty 2006, 18:41:04 CET

 Hej!

Właśnie oglądałem w lokalnej galicyjskiej telewizji program o organizacjach
pozytku publicznego oraz o akcji zbierania funduszy pt 1%.
W dyskusji kilku przestawicieli dużych organizacji charytatywnych
podkreślało  fakt, że organizacje które otrzymały środki powinny przedstawić
sprawozdanie z
ich dystrybucji. Podobno było z tym zamieszanie bo na początku nie wiadomo
było czy to trzeba specjalnie publikować co wiązałoby się z duzymi
kosztami - a więc
zdecydowano, że te sprawozdania będę "wisiały" na stronie www.pozytek.gov.pl
. Są tam zamieszczone specjalne
kwestionariusze. A zatem zaglądam Ci ja na stronę:
http://bopp.pozytek.gov.pl/opp_pokaz.do?oppId=31347 i co? - guzik!
Normalnie mnie ....... bierze! Chcemy zbierać fundusze i nie umiemy sprostac
prostym wymaganiom.
Kto może coś w tym temacie powiedzieć? Qurcze może ktoś z CKR raczyłby
zaglądać na strony internetowe?
Aha- dobrym zwyczajem jest zarazem publikowanie takich sprawozdań na
własnych stronach www.
A zatem zaglądam na stronę: http://1procent.zhp.pl/index.php i co? - guzik!
Nie rozumiem dlaczego nie potrafimy się rozliczyć z tej kasy?!
Podsumowaniem programu było oczywiście wezwanie do wszystkich chętnych aby
wpłacali na rzecz organizacji które publikują swoje sprawozdania.
Może ktoś wie coś więcej na ten temat.

Pozdrawiam

Andrzej