Re: [Czuwaj] Sezon Ogórkowy..

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Wto, 11 Lip 2006, 12:53:02 CEST

> Nie ma sensu dyskutować z tymi osobami, to setki osób z całej Polski,
> gdzieś z różnych miasteczek, które napisały tak a nie inaczej gdzieś na
> forum, czacie, czy liście - nie ma często ich podpisu, nie ma kontaktu.
G00rek obiecywałem sobie, że nie będę już podejmował z Tobą polemiki (z
różnych powodów o których zmilczę), ale nie mogę. Skąd w Tobie tyle pogardy
dla ludzi?
Z "miasteczek"? Co Cię upoważnia do takiego protekcjonizmu? Bo jesteś
Warszawiak?
Czy naprawdę uważasz, że już powinniśmy sobie tych ludzi, nawet anonimowych,
odpuścić? Naczelnik kazali nosic takie mundury, jest nowy regulamin i nie
macie innego wyjścia - musicie nosić? A może jednak przekonywać, przekonywać
i jeszce raz przekonywać, a nie ośmieszać.
Wiesz dokładnie, że jest kilka punktów w nowych mundurach, które środowisku
będzie trudno zaakceptować, np. niesławne wywijki stanowią dla niejednej
drużyny element tradycji.
Po prostu nie wolno, nawet z autorytetem harcmistrza z Głównej Kwatery,
śmiać się z innych.
Mam niejasne uczucie, że Wasza prześmiewcza strona nie przysłuży się
promocji nowych mundurów. Z całą pewnoscia spodoba się zwolennikom nowego
regulaminu, ale co z nieprzekonanymi, czy wprost jego przeciwnikami którzy
mogą identyfikowac się z częścią wypowiedzi?

> Warto tylko zastanowić się jak przerwać ten proces betonowania
> młodzieży. Wszak to młodzi ludzie...
>  I już tak zabetonowane mózgi...
Mam wrażenie, że zamiast kruszyć beton zabierasz się do wylania nowej
warstwy - tym różniącej się od poprzedniej, że nowszej i z lepszego betonu
;-)
Trochę więcej braterstwa, ci "betonowi harcerze" to Twoi bracia.

Zubek