[Czuwaj] O programie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 19 Lip 2006, 13:23:53 CEST

Bartek Szumski napisał(a):
> A zalezy nam na nich ? Na ile częsci z nich "praca" ma coś wspólnego z
> harcerstwem ? I czy naprawdę sądzisz że oni czegoś oczekują ? Szkolą się
> rozwijają i uczą nowych rzeczy ?

Myślę że z zasady zalezy. Nawet ostatnio dyskutowaliśmy o pozyskiwaniu
dorosłych do harcerstwa. Czasami tak sobie myślę, że wolę taką
drużynową, niż 16 letniego drużynowego, który raczej marnie rokuje na
poprowadzenie dobrej drużyny systemem zastępowym... :/

OCzywiście o ile DOBRZE drużynę prowadzą...