[Czuwaj] Rada Naczelna

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Nie, 18 Cze 2006, 17:25:29 CEST

Witam wszystkich,

Michal Gorecki byl uprzejmy napisac
o przebiegu rozmowy o wniosku CKR miedzy
innymi tak:

[...]
> Rozgorzała emocjonalna dyskusja, Rafał Bednarczyk stanął w
> obronie CKR, jako naszej władzy i powiedział, że "tutaj
> wszyscy uważamy, że CKR zrobiło dobrze". Oczywiście spotkało
> się to z natychmiastową ripostą tych, których odczuć Rafał
> nie zgadł :]
jezeli Szanowny Komisarz zagraniczny / menadzer 4 Zywiolow
hm Michal Gorecki ma objawy wytworcze sluchowe i slyszy cos
czego ktos NIE MOWI to proponuje wizyte w najblizszym osrodku
zdrowia psychicznego. Tam pomagaja w fachowy sposob leczyc
rozne glosy, ktore sie slyszy.

Powiedzialem rozne rzeczy podczas tej zbiorki Rady Naczelnej.
O wspomnianym sprawozdaniu CKRu otwarcie i po mesku powiedzialem
to publicznie patrzac w oczy przewodniczacemu CKR i jego zastepcy
ze panowie delikatnie rzecz biorac sie nie przygotowali,
chociaz zrobilem, to w zdecydowanie bardziej meski sposob...

Natomiast nigdzie i nigdy nie wypowiedzialem slow, ktore
ponoc cytowal tu Michal Gorecki. Nie wiem dlaczego
Michalowi Goreckiemu zalezy na osmieszeniu i zdyskredytowaniu
mojej osoby.

Chcialbym rowniez zaznaczyc, ze pisze to po wykonaniu
telefonow do czlonkow Rady Naczelnej, ktorzy slyszeli
moja wypowiedz i nie pamietaja takiej mojej rzekomej
wypowiedzi - telefonowalem do nich po to, aby upewnic sie,
czy moze moja pamiec nie jest zawodna.

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk