Re: [Czuwaj] Rada Naczelna

g00rek w o2.pl g00rek w o2.pl
Nie, 18 Cze 2006, 20:21:07 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Rafal Bednarczyk <amfarm w aster.pl>
Do: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Data: Sun, 18 Jun 2006 17:25:29 +0200
Temat: RE: [Czuwaj] Rada Naczelna

> Natomiast nigdzie i nigdy nie wypowiedzialem slow, ktore
> ponoc cytowal tu Michal Gorecki. Nie wiem dlaczego
> Michalowi Goreckiemu zalezy na osmieszeniu i zdyskredytowaniu
> mojej osoby.

No cóż, być może rzeczywiście troszkę źle zinterpretowałem twoją
wypowiedź Rafale, co zresztą wyjaśniliśmy już sobie przez telefon. Z
tego co pamiętam powiedziałeś, że CKR jest taką samą władzą jak RN i
należy się im szacunek. Odniosłem wrażenie, że bronisz CKR, ale być
może to tylko moje subiektywne odczucie. Na pewno powiedziałeś coś
"w imieniu sali", a druhna przewodnicząca udzieliła ci reprymendy,
abyś mówił za siebie a nie całą salę.

Pewnie będzie można to usłyszeć na żywo, całość była nagrywana.

Jeśli poczułeś się urażony / zdyskredytowany tym co napisałem -
przepraszam.