[Czuwaj]ZLot

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 22 Cze 2006, 15:31:20 CEST

Czy ja przegapiłem zapis który mówi, że w tym co robimy mamy kierować się
przede wszystkim co mówiły pewne osoby 100 lat temu?

Chyba powinniśmy to brać pod uwagę, ale jednak skupiać się na bieżących
celach i wynikach, tym co chcemy osiągnąć i jak nam to wychodzi.