Re: [Czuwaj] P³yta CD

Sob, 24 Cze 2006, 17:47:00 CEST

----- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 June 2006 17:02
Subject: Re: [Czuwaj] P³yta CD

> Walczenie ze stereotypami to jedno, ale jednak nasz wizerunek, badz co
> badz dosc silny, jest na nich ugruntowany. Poza tym, jak juz pisalam na
> forum.zhp.pl inny zestaw piosenek bylby niemozliwy ze wzgledu na ZAiKS.
> Owszem, mozna wydac plyte bez ZAiKS, ale musi to byc niekomercyjna plyta
> (czyli rozdawana na darmo), wtedy nie musimy placic tantiem,

ZAIKS nie zawsze siê zgadza z tym podej¶ciem... przetestowane na ZAIKSie.

> [...]
> "No, nie do koñca jest tak jak piszesz....
> Z ok³adki p³yty:
> http://www.zhp.pl/files/content/zhp.pl/Image/foto_do_news/2006_plyta_ZW_ZHP/
> okladka_www.jpg
> wyra¿nie widaæ ¿e jest to raczej oficjalne wydawnictwo ZHP
> oraz ¯W."
>
> Czesiu, no kto jak kto, ale Ty powinienes wiedziec, ze nie ma zadnego
> oficjalnego "wydawnictwa ZHP" (poza Horyzontami). Logo jest po to, zeby
> ludzie wiedzieli, ze to ZHP wydalo ta plyte i zeby nagle nie zaczelo sie
> do niej przyznawac np. ZHR (bo przeciez przecietny Polak nie odroznia).

No nie, sorry, ale nie schod¼my na poziom debili, co??

S³owo "wydawnictwo" nie oznacza tylko przedsiêbiorstwa. Druhna bierze innych
za debili, ¿e co¶ takiego wciska jako odpowied¼?

Ta p³yta jest w³asnie wydawnictwem. I to oficjalnym, bo z logo. Odró¿nialnym
od ZHR i FSE. I SH, i kupy innych organizacji.

> [...]
> musz± byæ grane tak "z wolna"?"
>
> ZW wyraznie okreslilo jakie ma byc instrumentarium. Poza tym mniejsze
> instrumentarium znacznie ulatwia prace w szczegolnosci, kiedy w studiu
> stoja (no nie czarujmy sie) nie-muzycy. Waznym tez jest, zeby na samo
> nagranie nie dokladac do zgranego zespolu kogos z zewnatrz w ostatniej
> chwili, bo to nie zagra. Moim zdaniem rowniez, gdyby wsadzic wszystkie
> mozliwe instrumenty te piosenki stalyby sie bardzo "papuzie" i zatracilyby
> caly urok. Sama robie wiele nagran i wiem, co mowie.

A co do dziewczyn? Nie by³o mêskich g³osów, czy to ¯W sobie ich nie zyczy³o?

DJD