Re: [Czuwaj] Płyta CD

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Sob, 24 Cze 2006, 18:19:13 CEST

> No nie, sorry, ale nie schodźmy na poziom debili, co??
>
> Słowo "wydawnictwo" nie oznacza tylko przedsiębiorstwa. Druhna bierze
innych
> za debili, że coś takiego wciska jako odpowiedź?
>
> Ta płyta jest własnie wydawnictwem. I to oficjalnym, bo z logo.
Odróżnialnym
> od ZHR i FSE. I SH, i kupy innych organizacji.
Prosiłem, żeby do Dorotki to na forum, prosiłem.
Ale jak juz przeczytałem to odpowiem :-)
Ta płyta nie jest wydawnictwem ZHP, nie wszystko na czym jest logo ZHP to
nasze wydawnictwo. Mieliśmy w tej płycie swój udział - był nasz zespół, nasz
nazdór merytoryczny, nasze zdjęcia. To był nasz wkład pracy, za który
"dostaliśmy" logo na płycie, żeby także świat się dowiedział o naszej
współpracy. Ale nie zmienia to faktu, że płytę wydało ŻW, odróznialne w ten
sposób od Gazety Wyborczej, Dziennika..., Rzeczpospolitej i kupy innych
wydawnictw.

Żarcik :-)
G00rek mnie trochę zainspirował, wiec napisze tak:
Coca-cola wyłożyła furmankę pieniędzy na mistrzowstwa świata w piłce
kopanej, które tak ślicznie przegraliśmy. W zamian dostała między innymi
mozliwość umieszczenia swojego logo na boiskach. Czy to znaczy, że te mecze
są przez nią produkowane? Zamiast tego czarnego plynu w plastikowych
butelkach?
:-)
Zubek