Re: [Czuwaj] P³yta CD

Sob, 24 Cze 2006, 18:44:11 CEST

----- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 June 2006 18:19
Subject: Re: [Czuwaj] P³yta CD

> [...]
> Ale jak juz przeczyta³em to odpowiem :-)
> Ta p³yta nie jest wydawnictwem ZHP, nie wszystko na czym jest logo ZHP to
> nasze wydawnictwo. Mieli¶my w tej p³ycie swój udzia³ - by³ nasz zespó³,
> nasz
> nazdór merytoryczny, nasze zdjêcia. To by³ nasz wk³ad pracy, za który
> "dostali¶my" logo na p³ycie, ¿eby tak¿e ¶wiat siê dowiedzia³ o naszej
> wspó³pracy. Ale nie zmienia to faktu, ¿e p³ytê wyda³o ¯W, odróznialne w
> ten
> sposób od Gazety Wyborczej, Dziennika..., Rzeczpospolitej i kupy innych

No dobra, nie jest nasze, ale jest przez nas sygnowane. Tak jakby
wspó³autorstwo, lub kooperacja.

A w¶ciek³em siê, ze "oficjalne wydawnictwo to tylko Horyzonty" - czy ta
druhna nie zna innych znaczeñ s³owa wydawnictwo, czy te¿ uwa¿a, ze mo¿e
sobiez innych ¿artowaæ?

> G00rek mnie trochê zainspirowa³, wiec napisze tak:
> Coca-cola wy³o¿y³a furmankê pieniêdzy na mistrzowstwa ¶wiata w pi³ce
> kopanej, które tak ¶licznie przegrali¶my. W zamian dosta³a miêdzy innymi
> mozliwo¶æ umieszczenia swojego logo na boiskach. Czy to znaczy, ¿e te
> mecze
> s± przez ni± produkowane? Zamiast tego czarnego plynu w plastikowych
> butelkach?

Nie. S± sponsorowane. I cocacola chce byæ identyfikowalna z mistrzostwami.
Choæ moze niekoniecznie z naszymi "asami", co widac czesm w sporcie, gdy z
kluby wycofuje siê gówny sponsor ze wzglêdu na spadek jako¶ci klubu.

A czy ta p³yta jest przez nas sponsorowana, czy tez udzia³ ZHP polega³
raczej na produkcji??

IMHO stwierdzenie, ze jest to wspó³produkcja jest poprawne. A zatem - czy
moge mówiæ, ¿e jest oficjalnym wydawnictwem to, co jest przez ZHP
ofiecjalnie wspó³produkowane i znakowane logiem ZHP?

DJD