Re: [Czuwaj] P³yta CD

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Sob, 24 Cze 2006, 18:49:11 CEST

> A czy ta p³yta jest przez nas sponsorowana, czy tez udzia³ ZHP polega³
> raczej na produkcji??
Sponsoring to nie tylko pieni±dze, my¶my wy³o¿yli pracê i my¶lê , ¿e ¯W
szybciej nazwa³oby nas sponsorami niz wspó³producentami, czy wspó³wydawcami.
Z mojego punktu widzenioa jestesmy patronami tej p³yty i nie musimy siê tego
wstydziæ.

> IMHO stwierdzenie, ze jest to wspó³produkcja jest poprawne.
No nie jest porawne w³a¶nie. Choæ nie zmniejsza to naszej odpowiedzialno¶ci
za produkt finalny.

> A zatem - czy
> moge mówiæ, ¿e jest oficjalnym wydawnictwem to, co jest przez ZHP
> ofiecjalnie wspó³produkowane i znakowane logiem ZHP?
Nie mo¿esz tak mówiæ, bo to nie jest prawda.

Je¶li masz dalsze pytania proponujê na priv.

Zubek