Re: [Czuwaj] P³yta CD

Sob, 24 Cze 2006, 19:13:46 CEST

----- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 June 2006 18:49
Subject: Re: [Czuwaj] P³yta CD

> Sponsoring to nie tylko pieni±dze, my¶my wy³o¿yli pracê i my¶lê , ¿e ¯W
> szybciej nazwa³oby nas sponsorami niz wspó³producentami, czy
> wspó³wydawcami.
> Z mojego punktu widzenioa jestesmy patronami tej p³yty i nie musimy siê
> tego
> wstydziæ.

> No nie jest porawne w³a¶nie. Choæ nie zmniejsza to naszej
> odpowiedzialno¶ci
> za produkt finalny.

OK.

Nie studiowa³em marketingu, zatem przyjmujê, ¿e w ZHP cos, co polega na
wyborze piosenek, udziale zespo³ów spiewaj±cych - to nie jest udzial w
produkcji, tylko sponsoring.

No, niby fakt... zespo³y spiewa³y za darmo, a zatem czuje siê dumny, ze ZHP
jest sponsorem dla ¯W. To ¶wiadczy mocno o sile naszej organizacji.

DJD