re: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy

s00hy suchy w harcerstwo.net
Pon, 26 Cze 2006, 00:09:18 CEST

>Osobną kwestią jest wierność autentycznemu tekstowi. Drugi utwór tak
>naprawdę nazwywa się "Pożegnalny Ton", jego autorem jest Sławomir Klupś
>(który m.in. występował w zespole "Mechanicy Shanty").

A obecnie przewodzi gdańskiej formacji "Atlantyda".
O tyle ciekawa jest to szanta (lub "piesn kubryku" - nie spierajmy sie o
definicje) , iz najpierw powstala jej wersja polska, dopiero potem
angielska ("Farewell Note") . W wiekszosci przypadkow bywalo odwrotnie.
Ja rowniez, mocno sie zdziwilem, kiedy ujrzalem przy tej piosence adnotacje
autor: nieznany. Płyte "Atlantydy" posiadam od kilku lat ( nawet z
autografem pana Sławka).

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Polnoc