[Czuwaj] Pożegnalny Ton.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 09:21:39 CEST

s00hy napisał(a):

> Niestety coraz trudniej mi zapanować nad tym, co się gdzieś wydaje, przez
> kogo i gdzie. W Polsce poszanowanie praw autorskich jest niestety na
> zbójecko niskim poziomie.
> Na płycie śpiewają harcerki i fajnie szkoda, że autor nieznany - a
> wystarczyło wrzucić tytuł w wyszukiwarkę i pewnie by się znalazł.
> Oczywiście żaden z wydawców się nie zgłosił - bo nie było do kogo
> [...]
> Z pozdrowieniami
> Sławomir Klupś

> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Rafał, a skąd ten cytat? Bo chyba nie z grupy dyskusyjnej?

A BTW, to, że płyty czy śpiewniki są od "wieków' wydawane "po harcersku"
czyli wolna partyzantka - bez pytana, bez płacenia, bez konsultacji - to
już taki standard. Taki polski. Jak piracenie "łindołsa" czy "ofisa" ;>>>

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,