[Czuwaj] Pożegnalny Ton.

Pon, 26 Cze 2006, 10:03:37 CEST

Dnia poniedziałek, 26 czerwca 2006 09:21, Radek Paszkowski napisał:

> Rafał, a skąd ten cytat? Bo chyba nie z grupy dyskusyjnej?

Z rozmowy z s00chym wiem, ze to prywatna korespondencja z p. Klupsiem. Napisał
do niego e-mail po zakupieniu ŻW, późnym wieczorem dostał odpowiedź.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"